#ميار_الببلاوي ترد على الهجوم عليها: ربنا يحسسكم بوجع الشريفة

#ميار_الببلاوي ترد على الهجوم عليها: ربنا يحسسكم بوجع الشريفة

قامت الفنانة ميار الببلاوي، بالنشر  عبر حسابها على فيس بوك، منشورا توضح فيه كواليس ظهورها مع الإعلامية بسمة وهبة، وذلك بالتزامن مع تصدرها التريند بسبب هجوم أحد الشيوخ عليها بعد تصريحاتها الأخيرة.

ميار الببلاوي ترد على الهجوم عليها

وكتبت ميار الببلاوي: كل الناس عماله تقولى غلطك إني طلعتي في برنامج بسمة طيب أقسم بالله ما كنت أعرف أنها هتكون هجومية كده، اتلجمت مكنتش عارفة أرد خالص وكل اللي كان في دماغي إني ألغي الحلقة وليس كل منطوق مقصود.

 

وأضافت ميار الببلاوي: أنا مطلقتش 11 مرة، كان قصدي أن جوزي على طول بيقول عليا الطلاق يا جماعة دا بتاع البطيخ بيحلف يمين طلاق أن البطيخة حمرا يبقى مراته طالق؟ الناس ماسكه على كلمة واحدة تستاهلي علشان طلعتي مع بسمه خلاص ارحموني.

 

وأضافت ميار الببلاوي: اعترفت بغلطتي بس أنا صحبتى دعتني لبرنامجها وأنا بحب بسمة ومن زمان وصورنا قبل رمضان بأسبوعين وأنا أقسم بالله عمرى مشفت برنامج العرافة دا قبل كده اللهم حلقه شاكوش ومراته، وعارفه بسمة طيبة وبتحبني فوجئت بالكاركتر اللي كانت متقمصاه في البرنامج كان كل همي أحافظ على هدوئي واحترامي للمكان وارد على أي سؤال بصراحة علشان المصداقية.

واستكملت ميار الببلاوي: أنا كنت ضيفة في برنامج متشاف مع مذيعة كبيرة على قناتين كبار النهار والمحور، وأنا الفلوس فأنا أخدت مبلغ لا يذكر وكنت مصممه أرجعه وألغي الحلقة وأسالوا أستاذ شريف رئيس تحرير البرنامج أرجوكم كفاية نقض واللي حصل فى الفيديو الناس اللي بتقول تمثيل ربنا يحسسكم بالقهرة وبوجع قلب الشريفة الحرة المتقية ربها لما يتقال عليها زانية من شيخ.

وأردفت ميار الببلاوي: أنا غلطت لما قبلت أطلع مع بسمة ويشفعلى جهلي بالبرنامج وطبيعته، وغلطت أنها لما قالتلى 11 مرة مفهمتهاش إن كلامها يعنى أبقى مطلقة، وبعدين محدش ليه دعوة بحياتى الشخصية، جوزى وابني وجوازي خط أحمر من هنا ورايح.